Adószámunk: 18173118-1-42 - Bankszámlaszámunk: CIB bank 10700581-49397505-51100005

2014. március 5., szerda

Igéretek!

Gondolom mások is írhatnának az igéretekről, de nem teszik.
Nos én ezt most megteszem, mert felháborító, hogy az állatvédőket hülyének nézik!
2013. december elején már írtam egy bizonyos kommunikáció lehetőségéről valakikkel. Ők hoztak a cicáknak konzervet és egyéb igéretekkel keltettek az egyesületben reményt!
Nos az igéretek semmivé foszlottak, a kommunikáció minden magyarázat nélkül megszűnt.
Gondolom kerestek egy olyan jólmenő szervezetet, akiknek nincs ugyan szükségük támogatásra, de az igérgetők úgy gondolhatják, hogy tovább gyarapítják a jólmenő szervezet vagyonát.
Viszont a szervezetnek attól kell rettegnie, hogy ha anyagilag csődbe mennek, megszűnik mindenhonnan  mindenféle támogatás. Magyarországon ugyanis fordítva csinálnak mindent.

A gazdagot támogatják, a rászorulót nem!!!

Ahogy a magyarokat ismerem, itt mindenki azt hiszi, hogy Ő a legokosabb.
Aki nem hiszi azt, azt megvetik, kigúnyolják, stb...Ennek lettem én is az áldozata, de legfőképpen a fekete gyönyörű cica  Tündi-Bündi.
Írtam régebben Tündi-Bündiről, de nem írtam le a teljes történetet. 
Most ezt  megteszem mások okulására. Az alábbi levelet a XXI., 2 állatorvosának írtam volna, de az e-mail címük ezek szerint nem valós, mert a levél visszajött.

Tisztelt Állatgyógyítók!
Az Állatmenhely Közhasznú Egyesület tulajdonából ez év jan.23-án K. Lászlóné A. XXI.,-i  lakos örökbe fogadott egy fekete cicát Tündi-Bündi-t. Sajnos a hirdetést nem én adtam fel, hanem egy állítólagos segítő. Beszélgetés közben kiderült, - már amikor a 2 nőszemély szóhoz hagyott jutni, hogy a hölgy kutyaotthont támogat és kígyója is van.
Ez már akkor sem tetszett, de nem hagytak szóhoz jutni, holott én vagyok az Állatmenhely Közhasznú Egyesület elnöke. Fent nevezett hölgyön látszott, hogy a gazdagokat kedveli és engem, mint idős egyszerű nőt - lenéz.
Kitöltötte az Örökbefogadási Nyilatkozatot és azt mondta szeretne pénzt utalni a nonprofit szervezetnek. Megkérdezte szoktak-e adományt adni ilyenkor. Mivel nem vagyok hazudós, azt mondtam, hogy szoktak. Kivette a pénztárcáját, utána becsukta mondván, hogy nincs nála pénz és adjam meg e-mailben a számlaszámunkat. Ebben meg is egyeztünk. Támogatásra nagy szükségünk lenne, mert kb. 300 cicát istápolunk. Pénzt állatért nem kérhetünk, de adományt elfogadhatunk és azt a többi állatra kell fordítani. Nálunk ez a bevett szokás!
Én elküldtem a számlaszámot, de választ nem kaptam. Ekkor jutott eszembe a kígyója. A következő e-mailben mivel dühös voltam, hogy annyira nem vesz emberszámba, hogy válaszoljon, - megkérdeztem tőle, hogy a cicát nem tüntette-e el a kígyója, mint a másikat. Mivel azt mondta az előző fekete  cica nyom nélkül eltűnt, - én erre gondoltam.
Erre küldött egy olyan e-mailt, hogy 2-szer is el kellett  vinni bolhátlanítani a cicát, annyira bolhás volt. Azt bizonyára nem tudta, hogy a gazdag hölgy megfürdette és 2 alkalommal is bolhairtóval befecskendezte, én ezt nem tudom megtenni, mert félnyomorék a kezem. Tehát már másodszor hazudott és gondolta ezzel megsért. Ha orvoshoz kellett volna vinni a cicát, gondolom az orvosnak neve is lenne. Ezért írom most ezt az e-mailt 2 címre is, mert nem tudott állatorvos nevet írni. Az Örökbefogadási Nyilatkozatban le van fektetve, hogy a cica ivartalanításáról engem értesíteni kell.
Mikor a kígyó felől érdeklődtem, azt írta a levélben, hogy ne sértegessem és többet nem fogadja a levelemet sem.  Emiatt  2 ismeretlen állatorvoshoz kell fordulnom, azért  mert ez a nő a cicával és velem emberrel is így bánik. Ezért kérem az egyesület részére a cicát visszajuttatni. Aki egy nonprofit egyesülettől sajnál egy kis támogatást, az a cicától is sajnálja még az élelmet is és biztos, hogy állatorvoshoz sem viszi. Ezen kívül, ha kutyaotthont támogat, akkor vigyen kutyát az otthonába! Elmegyek a cicáért, ha szükséges a rendelőbe.
Sajnos az a gyanúm, hogy ez a cica sem él már.
Tisztelettel kérem, hogy az ügyet valamiképpen derítsék fel, mert nem hagyom annyiban .

Mivel az állatorvosok e-mail címe nem valós, ezért abban reménykedem, hogy a Facebook-on talán elolvassák észrevételemet, vagy tanácsot adnak.

Nincsenek megjegyzések: