Adószámunk: 18173118-1-42 - Bankszámlaszámunk: CIB bank 10700581-49397505-51100005

2014. március 24., hétfő

Egy új igéret /vagy csak választási kampány?/

Régebben írtam be nem váltott igéretekről.
Megint kaptam egy újat, amit nem tudom előre, hogy bevált-e az igéret tulajdonosa.

Zugló polgármesterétől megkérdeztem, - mivel már régebben kértem, hogy Zuglóban keressünk egy cica telephely-területet, de megoldást nem találtunk,- hogy elő tudnánk-e venni újra ezt a témát.
Meglepetésemre nem zárkózott el az ügytől, ellenben azt megjegyezte, majd ápr. 6. után térjünk vissza a tárgyra, ha Ő marad a polgármester. Ez ügyben már leveleztem az alpolgármesterrel is, aki nem kicsi összeget igért cicaivartalanításra, igaz, nem ok nélkül, ugyanis felvetettem neki, hogy a kutyákra milliókat költenek, a cicák viszont le vannak sajnálva.
Szerintem azok is, akik a cicákkal foglalkoznak.
Az igéretek annyira pozitívak, hogy azért gondolom választási kampány az egész!

No, majd április 6. után meglátjuk.

Mint már régebben is mondtam, az igéret szép szó, ha megtartják úgy jó!

Nincsenek megjegyzések: