Adószámunk: 18173118-1-42 - Bankszámlaszámunk: CIB bank 10700581-49397505-51100005

2017. július 10., hétfő

Rágalmazás

Tegnap 2017.07.09-én a fiam tudomására jutott, hogy K. Mónika mocskolódó rágalmazásokat rakott fel a facebookra. Ezeknek témája a fiam, én és az Állatmenhely Egyesület volt.
Ezt a rágalmazás sorozatot a fiam elmentette és az írás kitalálójának állításait "rágalmazás" címen a Rendőrségnek átadjuk.

Miről is volt szó benne?

A rágalmazás első állítása  szerint engem állandóan ver a fiam.  Visszautasítjuk!!!

A második állítás szerint én csaló vagyok és állandóan kunyerálok.
Én nem szoktam kunyerálni, egyik egyesületi tagomnak kértem segítséget, mikor bajban volt. Kérésére a segítségkérést töröltem.
Amennyiben Valaki az Állatmenhely Egyesület számlájára pénzbeli segítséget utalt a rászorulónak, vagy fizetett be, kérem jelentkezzen.
Sajnos csak év elején kapok a banktól értesítést, mert a lakóhelyemen sokszor eltűnt a banki értesítés levél,  nem kérek havi kimutatást, hanem személyesen szoktam elhozni az évi egyenleget.

Különben a rászoruló telefonszámát ezek miatt a lehetséges kitalációk miatt adtam meg, hogy Őt értesítsék ne engem, ismervén az emberek rosszindulatát.

Hivatalos helyről tudom, hogy ezzel kapcsolatban egy bizonyos alapítvány vezetője
/akinek az 1 %  miatt 3 alapítványa is van/ több embert is félrevezetett anélkül, hogy az érintettek látták volna a bejegyzést. A 3 alapítvánnyal kapcsolatban is én vagyok a csaló? Nekem csak egy egyesületem van, ami soha segítséget a nagyoktól nem kapott.

Az egyesületem munkáját hivatalosan a NAV ellenőrzi és biztosan léptek volna már, ha a rágalmazás igaz lenne.

A könyvelést könyvelő végzi és nem hiszem, hogy szeretne a munkája miatt eljárást.

Mivel ma hiába kerestem a rágalmazást, ha esetleg Valaki rálel, kérem küldje el az Állatmenhely Egyesület honlapjára, mert ott is közzé szeretném tenni a kitalált rágalmazás elleni, érvekkel alátámasztott visszautasítást.

A harmadik érdekes rágalmazás szerint én egy pincében lakom, ami persze megint nem igaz..
Nos a magyarázat, hogy néha ott vagyok és voltam az, hogy néha ott alszom az elkülönített súlyos beteg állatok miatt, akiket el kell látni.

Mónika vitt el az ott lévő állatokból, - mikor hazakerültem a kórházból, kérdeztem az elvitt cicák hogylétéről.
Ekkor közölte, hogy Döncike ugyan beteg volt, de orvoshoz nem vitte, mert nem fizették az ellátását.
Azért hívtam fel, hogy  megtérítem a felmerült költségeit, de mivel orvoshoz nem vitte, feltételezem enni sem adott neki, ezért a továbbiakban a kapcsolatot megszüntettem vele.
Nem beszélve a stílusáról, amire én nem reagáltam, hiszen jókora intelligenciakülönbség van köztünk.
Annak ellenére, hogy a telefonban üvöltött és a fiamat pocskondiázta nem  vettem fel a kesztyűt, hanem kedvesen elköszöntem tőle, megköszönve a kiállhatatlan stílusát.
Azok, akik ellenem, a fiam és az egyesület ellen uszítják, bizonyára ismerik ezt a lelkiállapotát.

Száz szónak is egy a vége:

Az ellenünk felhozott rágalmak mindegyikét elutasítjuk!!!






Nincsenek megjegyzések: