Adószámunk: 18173118-1-42 - Bankszámlaszámunk: CIB bank 10700581-49397505-51100005

2017. július 3., hétfő

Micike a vendégcica

Micike gazdija 2017. június 21-én jelentkezett, hogy nem látnánk-e el 2 hétre Micike felügyeletét.
Állítása szerint a többi menhely nem fogadta be ellátásra sem a szép fekete-fehér 2 év körüli cicust.
Nos nekünk menhelyünk nincs, csak egy raktárunk, de ennyi időre befogadtam a nem túl jó helyre kényszerült cicát és azóta is ellátom.

Nem adott hozzá egy falat eledelt sem, pedig mondtam neki a telefonban, hogy bottal járok és nehezen tudok ellátni egy állatot. Félórán belül ott volt a cicával és nagyon megsiratta, mikor otthagyta. Remélem gyanúm nem igazolódik be, hogy a gazdi nem jön érte. Először én hívtam fel, hogy a cicája jól van, pár nap múlva Ő hívott érdeklődésével. Ennek jó ideje, azóta nem hívott és tényleg csak reménykedni tudok, hogy nem felejti el a cicáját.
A cicával kapcsolatban semmiféle felvilágosítást nem adott.
Azt sem mondta, hogy miért kényszerült erre a furcsa döntésre. Egy-két szót dünnyögött, amit nem értettem.
A cica nagyon aranyos, eleinte ugyan morgott és harapdált, de gondolom a ketrecbe történt bezárása miatt.
Jelenleg már kinn van szabadon és velem alszik.

Nagyon szereti a száraz Friskies-t.

Pár nap múlva kiderül, hogy reményem beválik-e?

Ha nem, arról is tudósítok.

Nincsenek megjegyzések: