Adószámunk: 18173118-1-42 - Bankszámlaszámunk: CIB bank 10700581-49397505-51100005

2020. január 2., csütörtök

Fagy és állatok

Olvastam, hogy jönnek az erős fagyok.

Mi lesz az otthontalan állatokkal???

Tettem egy javaslatot egy hozzászólásban, miszerint lakatlan telkeken ki lehetne alakítani rögzített ponyvából, alatta sok szalmával  búvóhelyeket az állatoknak.
Igaz nincs meleg, de legalább nincs szél és a lélegzéstől melegszik a levegő.

Lehet, hogy kinevetnek, de legalább nekem ötletem van, míg másoknak az sincs. Meg lehet kövezni érte.

Sok állat megpihenni sem tud, hiszen a kétlábúak java része üldözi őket és állandóan menekülniük kell.
Sokan biztosan csak legyintenek, hiszen miért is emelnék fel a jó meleg szobában a feneküket azért, hogy ne fagyjon meg minden kinti állat.
A menhelyek is folyton panaszkodnak a helyhiányra, de eszükben sincs kint helyet tákolni össze az otthontalanoknak. A férfiak nagyon találékonyak pedig ilyen téren.

Ez a nép ennyire lusta lenne?

Én úgy gondolom nem.

Ha igen, akkor mit vár az élettől?


Nincsenek megjegyzések: