Adószámunk: 18173118-1-42 - Bankszámlaszámunk: CIB bank 10700581-49397505-51100005

2017. április 28., péntek

Kedves Sorstársaim! Kedves Cicák!

Alábbi írást 2000-ben írtam és remélem nem haragszanak, hogy egy jól végződő történetet meséltem el.

"Nagyon hiányzik a Mama!!! Nem tudom hol lehet, én 2000. 07.22-én és 23-án délelőtt megállás nélkül sírtam egy "kis rabló"-nak nevezett üzlet előtti fa tetején. 23-án délelőtt jött egy állatvédő nő, akinek bőre sima volt , nem olyan, mint nekünk és csak annyit mondott: CIC!
Abban a pillanatban elindultam lefelé és rövid időn belül ölelő karjaiban kötöttem ki. Ő eredetileg a cirmos cicákat imádja, de az én pamacsos farkam és tappancsaim, valamint sziámi cicára emlékeztető fejformám szó szerint megigézte. A bundám sem teljesen fekete, hanem inkább sötétbarna, a szemem pedig talán borostyánszínűnek nevezhető.
A lakásban első két nap egyfolytában morogtam, mert volt ott még két cica rajtam kívül, de kisebbek tőlem, ezért nem bántottak.
Mostr már egyre többször vagyunk együtt és igazából nincs is kedvem kereket oldani.
Az egyik cica Kis Herceg zsemleszínű, én ilyet még nem láttam, ezért őrá először nagyon haragudtam.
A másik cica barna szemű cirmos és rettentően pajkos.Ő szintén kislány, mint én, Milkának hívják, mert MInden Lében KAnál.
Mama helyett az állatvédő nő karját rágicsálom, mert még csak kb 4-5 hónapos vagyok.
Ettől ő szegényke igen szenved, de hősiesen tűri.
Engem Lucynek nevez, mert lány vagyok, ha fiú lennék Lucifernek hívna.
A gazdinő nyugdíjas, igen kevés pénze van, annak is a java részét ránk cicákra költi.
Megalapította az Állatmenhely Egyesületet, rengeteg levelet megírt az érdekünkben, de kézzelfogható segítséget alig-alig kaptunk. Ellenben az a pár jó válaszlevél nyomban jobb kedvre derítette.

Ő nem tudja, hogy én mindent pontosan értek, tudom pl. azoknak a cégeknek a nevét, akik adományukkal megkönnyítették az egyesületi cicák életét.
Voltak persze be nem teljesített ígéretek is, de bízunk benne, hogy MEGY MÉG NEKÜNK JOBBAN is.

Szeretettel üdvözlöm valamennyi hasonlóan szerencsés társamat

                                                                                                                            Lucy"


Sajnos reményeink 17 év alatt sem váltak be.


Nincsenek megjegyzések: