Adószámunk: 18173118-1-42 - Bankszámlaszámunk: CIB bank 10700581-49397505-51100005

2023. január 27., péntek

Búcsú

2023.01.23. Rettenetes nap!!! Elment örökre!!! 12 éves lehetett. 2019-ben került az Állatmenhely Egyesülethez, - vagyis én vállaltam, hogy gondoskodom róla. Egyetlenegy menhely sem vállalta el ezt az egyetlenegy cicát. Persze a sok milliót bevállalják minden évben, miközben mi alig kapunk 1 százalékot. - Mi voltunk az utolsók, akit megkérdeztek, hogy vállaljuk-e. Ha nem vállaljuk, ők is kidobják. Nyilván vállaltuk, hiszen minket a szavunk kötelez! Aki hozta, mondta, hogy ő nem szereti a macskákat, de az idős hölgy, akié a cica, kórházban van. Lehet, már nem is tud hazajönni. Egy férfi a cicát kidobta a lakásból, néha meg is rugdosta, mikor vissza akart menni. Ilyen sorsot egy állat sem érdemel! Látszott, hogy a cica nem fiatal már, azt mondták 9 éves. Több foga hiányzott. Betettem a ketrecbe, féltem, hogy megszökik. Másnap megpróbáltam kinyitni a ketrecet, simán hagyta magát megfogni. Mindketten örültünk. Először Tündér Lala nevet kapott, később tudtam meg, hogy Archibald néven szólította a néni. Most Petike néven ment át egy fájdalom nélküli világba. Mi Petikére emlékezünk. Eleinte félt a fiamtól, - gondolom emlékezett rá, hogy férfi bántotta. Éldegéltünk csendben, békében. Aztán eljött az idő, mikor már hiába akartuk az egészséget. 2022.12.20. először vittük orvoshoz, köhögött, lefogyott - amit az orvos mondott, attól teljesen ledöbbentünk. Az agyunk akkor még nem fogta fel. 3 gyógyíthatatlan betegség: pajzsmirigy túltengés, szívelégtelenség, ödéma, /3-szor csapolták le a vizet/, csoda, hogy azt még túlélte. Plusz az ínye. A vizsgálatokról tájékoztattam a Facebook olvasóit. Kitettem a számlák fotóit, semennyi pénzt nem sajnáltunk volna azért, hogy tudjon még pár hónapot élni. Nem sikerült! Kaptunk újabb hírt egy bizonyos csodadoktorról, elvittük, de csak az altatást tudták javasolni, mivel már tele volt újra a mellkasa és a hasa vízzel. A cicán már látszott, hogy ő is únja a szenvedést, hangtalanul befordult a fal felé. Aztán, mikor hatott a nyugtató elkezdte a kezemet szopni. Szerintem akkor az édesanyjára gondolt. Visszament az időben. Aztán jött neki a végső megnyugvás és általunk a hangos zokogás. Férfit még úgy zokogni nem hallottam, mint a fiamat. Taxival hazajöttünk, másnap eltemettük a kertbe a cicát. Hétfőn halt meg a cica, mégis a szerdai nap tűnt el az életemből. Egyszerűen nem tudom hová lett. Nyugodj békében drága kicsi Petike babácska! Nagyon szerettünk! Az együtt töltött idő emléke soha nem múlik el! Állatmenhely Egyesület /18173118-1-42/ Bankszámlaszám: CIB bank: 10700581-49397505-51100005

Nincsenek megjegyzések: