Adószámunk: 18173118-1-42 - Bankszámlaszámunk: CIB bank 10700581-49397505-51100005

2017. július 7., péntek

Micike a vendégcica /folytatás/

Tegnapelőtt 2017.07.05-én letelt a 2 hét, de Micike sajnos nem élvezhette régi gazdija szeretetét, ugyanis a gazdi nem jött érte, sőt nem is telefonált.

 Tehát sejtésem bevált, sajnos.

Micikét azért nem fogadták be a menhelyek, mert a gazdija egy fillért sem volt hajlandó az ellátásáért fizetni.
Én befogadtam erre a sötét helyre, reménykedve, hogy csak 2 hétig kell neki a körülményt elviselnie.
A rokkant nyugdíjamból már jó sok pénzt ráköltöttem az ellátására, de nem a cicát okolom érte, hanem a gazdit és barátnőjét, aki feltételezem rávette a gazdit erre a szomorú tettre.
 Ez a tett egy másik ember megkárosítása.
 Az 1 % már régen elfogyott, tehát személy szerint engem károsítottak meg.

Kérdésem, hogy milyen ember az, aki egy nyomorék rokkantra bízza ivartalanítatlan állatát?
 Egészségi állapotom miatt a cicát ivartalaníttatni nem tudom elvinni.

Azt sem tudom egyesületem tagjaitól kérhetek-e segítséget, hiszen ők is öregek, betegek, 15-30 cicát látnak el naponta és tudom ez mennyire fárasztó. Régebben én is ezt csináltam, - amikor még volt erőm..
Megpróbáltam ma felhívni Micike gazdiját, de a telefonja azt mondta be, hogy ez a szám jelenleg nem elérhető.

Gondolom feketelistára tették a cicát.
 Nem rólam, hanem a cicáról van szó, ezt remélem sikerült érzékeltetni.

Örülnék, ha hozzászólásokkal segítenének helyzetünket megoldani
Nem szeretném, ha a cica megbetegedne ezen a sötét helyen.

Köszönöm, hogy jegyzetemet elolvasták.

Nincsenek megjegyzések: