Adószámunk: 18173118-1-42 - Bankszámlaszámunk: CIB bank 10700581-49397505-51100005

2014. február 6., csütörtök

Hírek az Utász utcából

Tegnap este, vagyis 2014.febr.05-én újra inzultáltak az Utász utcában, mert enni adtam az árva cicának.
Egy fiatal nő, mintha 60 évesen óvodás lennék, rossz óvónőhöz hasonlóan rám ripakodott, hogy "ugye megmondtuk már magának, hogy ne adjon az éhező macskának enni?" Jó, hogy le nem tegezett!
Megkérdeztem udvariasan tőle, hogy ugye tudja, hogy ez zaklatás, amit csinál.
Nos én közterületen álltam az utcán, egy nem a társasház tulajdonában lévő pince lejárat előtt, aminek kitört ablaka módot ad arra, hogy az éhező, kidobott cicák tudjanak enni, ha egy jószándékú ember veszi a pénztárcáját és vesz nekik ennivalót. Nekem az az ennivaló pénzbe kerül, amit ő sajnál az éhező állatoktól.
Kissé meglepődött, mikor felvilágosítottam, hogy a pince nem a társasház tulajdona, tehát egy közterületen álló emberhez és egy ismeretlen tulajdonú, elhanyagolt pince lejárathoz nekik semmi közük.
Szeretném, ha hozzászólnátok a dologhoz, mert azt hiszem, amit csinálnak, az jogilag nem helyénvaló!
Továbbá közölte velem, hogy a macskától az ő kutyája is bolhás.
No, ez meg azért nem helyénvaló, mert akivel régebben együtt etettem, 1800 Ft-ért vett Strongholdot és ketten meg tudtuk oldani, hogy bekenje a cica nyakát a gyógyszerrel. Azt tudni kell, hogy a Stronghold hatására a cica környezetében a többi cicáról is elmenekülnek a bolhák.
Igazán vehetne a kötözködő egyén a kutyájára bolhairtót!
Arról nem beszélve, hogy az Utász utca tele van kutyaürülékkel és eszükbe sincs összeszedni, amit a törvény előírna! Ellenben az éhező cica etetése rettenetes bűnténynek minősül - szerintük!
Mindig azt követelik, hogy vigyem el onnan a cicát, persze eszükbe sincs segítséget is felajánlani. Már régen elvittem volna, ha meg tudnám fogni. Akkor ott maradna a most már 2 másik. Velük mi lesz, ha enni sem adnak nekik? Sajnos a kezem miatt segítség nélkül nem tudom megfogni őket. Igaz megsimogatni hagyja magát a barna /annyira kedves és szép, hogy gazdija is bizonyára hamar lenne/, de mint említettem korlátozva vagyok a kezem miatt.
Kérlek adjatok tanácsot, mit tehetek?
Tudom, hogy nekem állatvédőnek  van igazam, de a degradáltak  vannak többen!!!

Nincsenek megjegyzések: