Adószámunk: 18173118-1-42 - Bankszámlaszámunk: CIB bank 10700581-49397505-51100005

2013. december 19., csütörtök

Rossz hírek az Utász utcából is...

Tegnap este etetés közben először egy kutyás fiatal nő, majd 3 kutyás  férfitársa fenyegetett meg a cicák etetése miatt, kb. 5 perccel később egy idős asszony másfajta formában tette ugyanezt.
Először el kell mondanom, hogy Zuglóban a cicák etetése büntetendő, de megölésük, vagy kínzásuk a zuglói állattartási törvények megfogalmazása szerint megengedett és ezt bizony alaposan ki is használják főleg a kutyások.
Mint említettem az első fenyegető kutyás csoport egyik férfitagja megjegyezte, hogy ha nem visszük el /el kell mondani, hogy a  3 cicából talán 1 megfogható/ a cicákat, majd ők " levadásszák őket ". Én erre csak annyit tudtam mondani, hogy ezek szerint embert is öl, - amire egyáltalán nem reagált. A fiatal nő 3300 ft-ért bolhairtót követelt,  vagy a pénzt, de mondtam neki, hogy megveszem az állatorvostól, ami nem tetszett neki. Véleményem szerint a kutyájára kellett volna a bolhairtó. Vettem nyakra kenhető cicára való gélt és bekentem vele a barna cicát, de a többit nem tudtam, mivel a barnán kívül csak a fehér-fekete csíkosat szoktam néha látni, aki nagyon fél és elmenekül. A ifjonc hölgy azt is mondta, hogy felzabálják a kutyája eledelét a cicák, mert senki nem eteti őket. Mivel minden este én viszem nekik a Whiskas szárazat, a meleg vizet és a konzervet, akkor pl. most hogyan tudott engem letámadni, ha szerinte nem voltam ott. Ez is egy fogas kérdés!
Most tudtam meg az idős asszonytól, hogy van ott egy harmadik cica is, akit még soha nem láttam. Annak a testvére Béla, aki időnként megeszi a gazdátlan cicák eledelét - van gazdája és az ő testvére a harmadik szürke fehér mintás cica.
Csak azt nem értem, miért nem fogadja be a testvért is a Béla gazdája. Milyen emberek ezek???

Az idős asszony figyelmeztetett, hogy elvitetik a sintérekkel a cicákat, ha nem viszem el őket.

Azt sem tudta állítása szerint, hogy még a szállítóautóban megölik a cicákat, de ezt mi már sajnos tudjuk.
Azt még hozzá kell tennem, hogy a cicák a használatlan pincéből ki tudnak menni a társasház udvarára, ugyanis a lakók egy macskányi lyukat csináltak a csatorna alatt, feltételezem onnan engedik be az esővizet másnak a pincéjébe.
Ha a lyukat betömnék mindenkki jól járna, de észt senkinek nem tudunk adni. Könnyebb megöletni a 3 kicsi élőlényt!

Mit tegyek, hová, kihez forduljak? Kérlek segítsetek!

Nincsenek megjegyzések: